معرفی صنایع و محصولات داخلی

این وبلاگ به معرفی انواع محصولات و صنایع داخلی اختصاص دارد.

معرفی صنایع و محصولات داخلی

این وبلاگ به معرفی انواع محصولات و صنایع داخلی اختصاص دارد.

گیت فروشگاهی چیست؟

گیت فروشگاهی به تجهیزاتی گفته می شود که در خروجی فروشگاه قرار می گیرد و مانع از به سرقت رفتن کالا ها می شود . عموما به علت عدم آشنایی با گیت فروشگاهی ، برای جلوگیری از سرقت به اشتباه از دوربین مداربسته استفاده می شود . درحالی که دوربین مدار بسته صرفا جنبه مدیریتی دارد نه پیشگیری از سرقت ، گیت فروشگاهی مانعی برای خروج غیر مجاز کالا ها می باشد .  

باید توجه داشت گیت فروشگاهی یک کالای الکترومغناطیسی است و شرایط محیطی تاثیر مستقیم در عملکرد آن دارد ، هر قدر محیط آلوده به نویز الکترومغناطیسی باشد ، این دستگاه نیز به همان میزان ضعیف تر عمل می کند . لذا در خرید این محصول باید توجه داشت مناسب ترین تکنولوژی که در فروشگاه شما بهترین عملکرد را دارد انتخاب نمود و با توجه به اینکه شما از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید باید از مشاوره خوبی بهره مند گردید .

شرکت اسپینر به عنوان تولید کننده گیت فروشگاهی با سه تکنولوژی RF  ، AM ، EM با توجه به کاربری فروشگاه شما بهترین پیشنهاد را برای شما دارد ، قبل از نصب و قطعی نمودن قرارداد خرید، حتما مسئولین فنی ما از محیط شما بازدید فنی رایگان خواهند داشت و صرفا بعد از بازدید فنی قرارداد شما و شرکت اسپینر عقد خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.