معرفی صنایع و محصولات داخلی

این وبلاگ به معرفی انواع محصولات و صنایع داخلی اختصاص دارد.

معرفی صنایع و محصولات داخلی

این وبلاگ به معرفی انواع محصولات و صنایع داخلی اختصاص دارد.

عایق رطوبتی پلیمری

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

آب بندی ساختمان و بنا یکی از مهمترین مراحل ساخت و ساز است و متاسفانه عمده مشکلات ناشی از عدم آب بندی صحیح به ویژه در ساختمانهای مسکونی و اداری پس از کاربری آن مشخص میشود که یکی از دردسر سازترین مشکلات پس از اجرای یک ساختمان است.

نشتی آب از سرویس بهداشتی طبقات بالا به پایین، دیوارهای مرطوب و نمناک، پر شدن آب در چاله آسانسور از جمله موارد مرتبط با آب بندی غیر اصولی سطوح و دیواره هاست که دردسرهای فراوانی را ایجاد کرده است.

عایق رطوبتی پلیمری چیست؟

عایق رطوبتی پلیمری، نوعی عایق جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل و یا جلوگیری از خروج آب است.

به عنوان مثال عایق رطوبتی پلیمری برای جلوگیری از نشتی و خروج آب از استخر و همچنین جلوگیری از نفوذ آب از بام به داخل ساختمان میشود.

عایق رطوبتی پلیمری به گروه های مختلفی تقسیم میشودند که مهمترین و پرکاربردترین انواع، عایق های رطوبتی پلیمری نانو، عایق های پلیمری سفید و عایق پایه سیمان است.

عایق رطوبتی پلیمری یک جایگزین بسیار مطمئن برای عایق های سنتی مانند قیرگونی و ایزوگام است و تمامی موارد استفاده از عایق های سنتی را پوشش میدهند. علاوه بر آن در بسیاری از سازه های فلزی یا تاسیسات دریایی که امکان استفاده از عایق های سنتی وجود ندارد از عایق های رطوبتی پلیمری  ویژه در محل مورد نظر استفاده میشود.

محصولات نانوشیلد بصورت تخصصی و ویژه برای انواع مصارف تولید میگردد که برای مشاهده و دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک میتوانید از بخش محصولات اقدام نمایید.

مواد اولیه عایق های رطوبتی نانو پلیمری این شرکت از کشورهای پیشرفته در این صنعت نظیر بلژیک و آلمان تهیه میشود و همچنین برخی از محصولات نانوشیلد از مواد اولیه بسیار باکیفیت داخلی و با بالاترین استانداردهای روز دنیا تولید میشوند.

عایق رطوبتی پلیمری نانو

نانوشیلد محصولات متنوعی از عایق رطوبتی پلیمری نانو را تولید کرده است که تقریبا تمامی موارد استفاده را پوشش میدهد. عایق رطوبتی بام، عایق رطوبتی استخر، عایق رطوبتی نما از جمله این موارد است. کیفیت بسیار بالا و ضمانت چند ساله از ویژگیهای برجسته این محصولات است.

چسب بتن و سیمان

چسب بتن دارای دو نوع مختلف اپوکسی و پلیمری هستند که برای ترمیم بتن، اتصال بتن جدید به قدیمی، آب بندی و بهبود خواص شیمیایی و فیزیکی استفاده میشود. نانوچسب بتن 1000 و +1000 و نانوچسب سیمان 300 در این گروه قرار میگیرند.

رنگ ضد آب نما

رنگ ضد آب نما محصولی پلیمری ساخته شده بر پایه آب است و به صورت بی رنگ و رنگی قابل تولید است. این رنگ غیر سمی، بدون بو و دوستدار محیط زیست است. این عایق رطوبتی پلیمری علاوه بر آب بندی سطوح نما در برابر رطوبت، در برابر اشعه UV و ترک خوردگی هم مقاوم است و به مرور زمان دچار تغییر رنگ و فرسایش نمی شود.

اجرای عایق رطوبتی پلیمری

اجرای عایق های تولید نانوشیلد بسیار ساده و در زمان کوتاهی انجام میشود. دستورالعمل استفاده از این محصولات بر روی گالن، قوطی و انواع بسته بندی های این محصولات درج شده است و شما میتوانید به راحتی و بدون دانش و کارگر متخصص خودتان دست بکار شوید. در حقیقت بخش عمده ای از کاهش هزینه های عایق رطوبتی پلیمری نسبت به ایزوگام در سرعت و نحوه اجرای آن است.

موارد مصرف عایق های پلیمری نانوشیلد

عایق رطوبتی پلیمری نانو تولید شده در این شرکت تقریبا تمامی مصارف در انواع سازه را پوشش میدهند. یک عایق کاری جزئی مثل سرویس بهداشتی تا آب بندی و عایق کاری تاسیسات دریایی و سدها و هر آنچه که نیاز به آب بندی داشته باشد بوسیله یکی از این محصولات بطور کامل آب بندی میشود. استخر، سونا، جکوزی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، ورق گالوانیزه، حمام، سونا، کاشی، دیوارهای برشی، حوضچه، کانال آب و ...

مزایای استفاده از عایق رطوبتی پلیمری

  • تحمل فشار مثبت و منفی تا 7 اتمسفر
  • سازگاری با محیط زیست و بدور از عوارض جانبی در کارکردن طولانی مدت برای انسان
  • مقاومت بسیار بالا در برابر بسیاری از حلال ها
  • سرعت و سهولت اجرا و عدم نیاز به اجرای یک مرتبه
  • برخی از محصولات خاصیت ضد جلبک و خزه را دارا میباشند که برای محیطهای مرطوب مانند شمال کشور بسیار مناسب است

تعمیرات مبل دکورال

درباره کارگاه تعمیرات مبل دکورال

کارگاه رویه کوبی و تعمیر مبل دکورال با بیش از 25 سال سابقه کار و افتخار همکاری با بهترین و مجربترین استاد‎کاران تعمیر مبل تمامی خدمات مورد نیاز برای تعمیرات مبلمان شما را با بالاترین کیفیت ارائه مینماید. تعمیر انواع مبلمان استیل و کلاسیک، مبل راحتی و تمام پارچه، مبلمان اداری، مبل تختخواب‎شو و همچنین تعمیر مبلمان خارجی از جمله مبل دکورال ترکیه در این مرکز بصورت حرفه ای انجام میشود.

تعمیر مبل استیل

تعمیر مبل استیل با بالاترین کیفیت و مواد اولیه درجه یک نظیر و بصورت کاملا تخصصی. تعمیرات مبلمان دکورال مبل استیل فرسوده شما را از صفر تا صد بازسازی و مرمت خواهد کرد. از کلاف مبل تا رویه کوبی و تزئینات. قیمت مناسب، کیفیت عالی و تضمین کار رمز موفقیت ماست. با ما تماس بگیرید

تعمیر مبل راحتی

تعمیر مبل راحتی ایرانی و خارجی با مواد اولیه درجه یک و بسیار مرغوب و 2 سال گارانتی. قیمت مناسب، کیفیت برتر، حمل و نقل رایگان، وقت شناسی و رعایت حقوق مشتریان از خصوصایت بارز مرکز تخصصی تعمیر مبل راحتی دکورال تهران است. با شماره تلفنهای ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر مبل تختخواب شو

تعمیر مبل تختخواب شو ایرانی و خارجی با بهترین مواد اولیه و کیفیت بسیار بالا در حد نو و بهتر از آن. تعمیر و رویه کوبی مبل تختخواب شو در تهران را به متخصصین تعمیرات مبل دکورال تهران بسپارید و با خاطری آسوده یک مبمان نو و حتی بهتر از روز اول تحویل بگیرید.

تعمیر مبل مبلیران

مبلیران یکی از برندهای اصیل ایرانی در زمینه طراحی و تولید مبلمان راحتی و تختخواب شو است که بیش از نیم قرن از فعالیت این شرکت میگذرد. عدم فعالیت این مجموعه در سالهای اخیر باعث گردیده تا تولید کنندگان کوچک و بزرگ با عناوین و محصولاتی مشابه بازار این برند را در دست بگیرند.

رنگ‎کاری مبلمان، طلا کاری مبل، تعمیرات جزئی و تعمیر کف صندلی، تهیه و خرید پارچه مبلی از دیگر خدمات کارگاه تعمیر مبل دکورال است.

بهترین کارگاه تعمیر مبل تهران

بهترین کارگاه تعمیر مبل تهران مفتخر است که تمامی خدمات مورد نیاز شما همشهریان گرامی را در سراسر تهران با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا ارائه نماید. حمل و نقل رایگان در سراسر تهران از جمله خدمات مرکز تعمیر مبل تهران است.

دستگاه برش سنگ

فروش انواع دستگاه برش سنگ

ماشین سازی ممتاز عضو اتحادیه ماشین ساز و فلز تراش تهران ( شماره پروانه کسب : 1910 - شماره واحد صنفی : 4384 ) با سالها تجربه موفق در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه سنگبری افتخار دارد محصولات خود را با برترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب در اختیار صنعت سنگ کشور قرار دهد. دستگاه های سنگبری همچون :

  • دستگاه پروفیل زن نواری
  • دستگاه کپی زن دو دیسکه
  • فرز ابزار زن و پروفیل زن
  • دستگاه سنگبری ساختمانی
  • دستگاه برش سنگ مخصوص کارخانه
  • فرز سنگبری سبک و قابل حمل
  • انواع ماشین آلات و دستگاه سنگبری با آب

خدمات ماشین سازی ممتاز

  • تعمیر انواع ماشین الات سنگبری داخلی و خارجی
  • مشاوره در زمینه خرید ، طراحی و تولید انواع دستگاه برش سنگ و ماشین آلات سنگبری

ماشین سازی ممتاز مفتخر است که همواره رضایتمندی مشتریان خود را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و ما به خود میبالیم که دستگاه های خود را با برترین کیفیت ممکن و قیمتی غیر قابل رقابت به بازارهای داخلی و خارجی عرضه مینماییم.

دستگاه سنگبری با طول عمر بالا و خدمات منحصر بفرد پس از فروش را فقط از ماشین سازی ممتاز بخواهید. جهت مشاوره ، سفارش و خرید دستگاه برش سنگ با شماره تلفنهای 55065461 - 55311703 تماس حاصل نمایید.